Odhal díry ve svém podnikání

Získej 30 praktických tipů, jak navýšit své prodeje a jak najít místa, kudy se ztrácí tvoji zákazníci dřív, než nakoupí.

Tvoji zákazníci tě konečně našli, ale pak, místo nákupu, odešli?

Vkládáš svou energii do příspěvků, buduješ komunitu, hodiny pracuješ na skvělých prodejních stránkách, píšeš články, posíláš e-maily, tvoříš Reels, rozjíždíš podcast, tvoříš magnety zdarma, zkoušíš dělat funnely, platíš experty a mentory, pořád se vzděláváš, vylepšuješ – a prodeje? Skoro žádné.

Říkáš si: "Proč se to děje? Co ještě víc mám dělat?"

Co když problém není v tom, že nejsi dost dobrá, ale...

  • Tvoji ideální zákazníci tě nenajdou nebo se ztratí ve tvém prodejním ekosystému.

Nebo hůř - najdou tě, ale utečou, protože:

  • Tvá komunikace na sítích je pro ně nesrozumitelná a netuší, co nabízíš a co jim spolupráce s tebou přinese.
  • Tvůj web je pro ně nepřehledný a i když jsi jejich pozornost získala, než najdou, co potřebují, jdou to hledat jinam.
  • S tvými zvacími a prodejními stránkami se klient neztotožní, ne tak, aby s tebou pokračoval dál.
  • Tvoříš nahodile, bez plánu a strategie, zákazník je zmatený, ani netuší, s čím bys mu mohla pomoci.
  • Když už jsi vytvořila zajímavý magnet pro zákazníky, nekonzumují ho a nepokračují nebo s nimi ani dál nepracuješ.
Jsi smutná, že zákazníci nenakupují?

A přitom máš pocit, že děláš všechno správně.

Už jsi toho tolik udělala. Tolik ses toho naučila. Tolik úsilí, času i peněz jsi investovala...

"Tak co mi uniká? Proč zákazníci nenakupují?"

Je blbá doba? Mám to moc drahé? Lidi nemají peníze? Dělám někde chybu? Doba onlinu je pryč? Nahradí mě AI? Moje služby už lidi nepotřebují?

CO KDYŽ U MĚ UŽ NIKDY NIKDO NENAKOUPÍ?

Chtěla jsi tvořit prodejní trychtýř, ale místo toho se

z  tvého podnikání stal spíš cedník.

Nahoře pracně naléváš zákazníky a spodem ti mizí…

Ráda říkám, že nemusí být všechno dokonalé, aby to fungovalo. Zároveň je dobré zaměřit se na místa, kudy zákazníci mizí dřív, než nakoupí a postupně tyhle díry spravit.

Ideálně ještě dřív, než začneš expandovat, navyšovat svoji kapacitu, makat na mindsetu, násobit zisky a nastavovat automatizované funnely.

Když už dáváš energii do toho, abys zákazníky získala, neztrácej je zbytečně.

Možná to znáš:

  • Ozve se ti někdo do zpráv, říká, že tvá práce ho zaujala – a pak se neozve.
  • Lidi tě sledují, baví se, lajkují… ale nikdy nic nekoupí.
  • Posíláš e-maily, ale lidi je neotvírají, nečtou a neklikají.
  • Tvá prodejní stránka má mizivé konverze.

Pořád dáváš, ale málo získáváš zpět.

A teď si představ, že ta děravá místa opravíš

  • tvůj osobní profil na Facebooku konečně působí PROFESIONÁLNĚ, ale zároveň LIDSKY.
  • zákazník, který tě najde, jasně chápe, co děláš – a ZAJÍMÁ HO TO, je ochotný zaplatit za to, aby mohl pokračovat s tebou
  • tvůj web a tvé cesty zákazníka jsou stabilní podporou tvého podnikání
  • tvoje příjmy už nejsou náhodné, ale STABILNĚ ROSTOU
  • klienti se snadno orientují ve tvých službách a nabídkách, rádi u tebe (opakovaně) nakupují a doporučují tě svým známým

Všichni učí, jak dělat kurzy a jak prodávat, ale nikdo ti neřekne, jak neztratit zákazníky dřív, než jim ukážeš svoji nabídku.

Můžeš mít ten nejskvělejší kurz na světě, ale pokud vedeš zákazníka přes díry a zbytečné překážky, nikdy ho ke svému kurzu nedovedeš.

V roce 2020 jsem vytvořila svůj první online kurz Manuál k miminku. Byl pro rodiče miminek. S rodiči a miminky jsem v té době pracovala osobně intenzivně 7 let - mými kurzy prošlo přibližně 3000 rodičů (naživo). Všichni řešili pořád dokola to samé.

A já jsem vytvořila online kurz přesně o tom, co řeší všichni rodiče miminek. Byl geniální, promakaný a já se těšila, že se bude prodávat sám. Znala jsem svoji cílovou skupinu dokonale. Byla jsem s ní v každodenním intenzivním kontaktu. Sama jsem tou dobou měla své čtvrté miminko.

Jenže ten kurz se neprodával. A já jsem tehdy začala studovat marketing, prodejní stránky, funnely, reklamy, jak psát blog, jak psát texty na web, jaké používat strategie, jak psát texty do reklam... Půl roku studia, nepočítaně hodin času - v noci místo spánku - a dle mých výpočtů 250 000 Kč. 

Postupně jsem všechno upravovala krok za krokem. A když jsem spustila svůj první funnel, ihned vydělával 100-120 000 Kč měsíčně, tehdy s minimální investicí do reklamy.

Nezměnila jsem ten kurz. Nezměnila jsem obor, ani téma. Nezměnila jsem cílovou skupinu.

Jenom jsem spravila díry ve svém podnikání. A moji klienti jimi přestali propadat.

A to je přesně důvod, proč jsem vytvořila průvodce

Odhal díry ve svém podnikání

Je to extrémně praktický nástroj, který ti POMŮŽE ODHALIT A JEDNODUŠE OPRAVIT chyby v klíčových místech tvého podnikání.

Protože bez pevného základu podnikání neudržíš žádného zákazníka. A nezachrání to ani skvělý produkt, který zákazník nechápe. 

Možná to pro pár nadšených fanoušků funguje i takhle. Ale z dlouhodobého hlediska víc ztrácíš, než získáváš.

Vidím totiž pořád dokola ty stejné chyby

Často je přehlíží i zkušení mentoři. Možná proto, aby dál mohli prodávat své kurzy jak prodávat a jak pracovat s mindsetem. Učit další a další strategie. Uvolňovat bloky. Neříkám, že to není potřeba.

Ale tyhle chyby prostě zákazník nepřehlédne a odejde. Odpustí ti je jen v případě, že tě už velmi dlouho zná, sleduje tě, má s tebou osobní zkušenost. Pak má vyšší míru ochoty díry a překážky překročit a nakoupit u tebe.

Ale ty možná nechceš dva roky čekat, až tě zákazník lépe pozná a pochopí, co vlastně děláš a co nabízíš.

Průvodce Odhal díry ve tvém podnikání ti otevře oči

Zvažovala jsem, jestli tvořit na toto téma kurz. Byl by rozsáhlý. A mohla bych si za něj říct pár tisíc 🙂

Pak jsem si představila, jak si hledáš čas, aby sis ho pustila. A nebo ani nepustila. Nic by se nezměnilo. A kdyby sis ho pustila, dělala by sis z něj výpisky, aby ses k poznámkám mohla vrátit a pracovat s nimi.

Navíc, zcela upřímně, už mě nebaví ta online bublina s kurzy za tisíce nebo dokonce desítky tisíc.

A tak jsem si řekla, že ti rovnou nabídnu ty výpisky. Výcuc toho nejdůležitějšího, omáčky a zdržovačky pryč. Krok za krokem, přehledně. S praktickými příklady z praxe.

Můžeš se k tomu vracet opakovaně. Mít to před očima, když budeš krok za krokem procházet svoje podnikání a odhalovat, kde jsou díry a slepá místa.

Půjdeš rovnou do akce a nezapomeneš, kde jsi skončila.

Možná s radostí zjistíš,

že těch klacků pod nohy svému klientovi nehážeš 30, ale jen 5 a rovnou to opravíš.

Nakrokovala jsem to smysluplně tak, jak se s tebou potká zákazník.

  • A ty konečně odhalíš ta místa, kterými ti klienti unikají. Napravit tyhle díry je snazší, než začínat pořád znovu.
  • Nemusíš dělat kompletní rebranding. Nemusíš si platit novou prodejní automatizaci na klíč od agentury za 150 000.
  • Nemusíš si kupovat další kurz.

Už žádné náhodné bloumání a přemýšlení na tím, do čeho se pustit dřív. Místo náhodného "zkusím tohle!" budeš přesně vědět, co dělat PRÁVĚ TEĎ. Krok za krokem. Svým tempem, dle svých možností.

Ale cíleně a s výsledky!

Průvodce Odhal díry ve svém podnikání je rozdělený do 8 klíčových oblastí

  • nové patro tvého profesionálního osobního profilu
  • přitažlivý a srozumitelný web s jasnými nabídkami bez překážek pro zákazníka
  • e-maily na které se čtenáři těší a nadšeně je čtou
  • magnety, které skutečně přivádí zákazníky (a nesbírají jen „mrtvé duše“ a prázdná čísla do databáze)
  • budování důvěry a vztahu se zákazníkem - bez důvěry nenakoupí
  • strategie, systém, plán a vize - protože bez nich je to jako střílet na terč se zavázanýma očima a doufat, že se trefíš - jenže ty platíš každou patronu - penězi, časem a energií
  • prodejní a zvací stránky, které mění "kolemjdoucí" na platící zákazníky
  • 18 tipů pro upgrade a navýšení prodejů pro pokročilé podnikatelky (které všechny body výše už mají zcela v pořádku a díry nemají)

Všechno jednoduše, srozumitelně, prakticky - abys to mohla hned použít. S konkrétními příklady. 

Jako bonus zíkáš také několik tématických otázek k systematizaci a kontemplaci. Protože čím jasněji máš v sobě, tím srozumitelnější jsi pro klienty.

Získáš ode mě také praktický tip na recyklaci obsahu. 

Představím ti různé typy magnetů, jejich výhody a nevýhody a návod jak s nimi pracovat.

Žádné složité techniky, jen praktické kroky. Na závěr checklist 🙂

Nemusíš platit tisíce za mentora

Za mentoring nebo program ve stejném rozsahu a hodnotě, bys zaplatila nejméně 6 000 Kč

Pilotní cena tohoto praktického pomocníka je 690 Kč

  • ušetříš tisíce za mentoring a různé programy jak prodávat víc
  • protože ti nepomůže prodávat víc, jestliže tyhle díry ve svém podnikání máš
  • průvodce ve formátu PDF si stáhneš k sobě, máš ho napořád, můžeš s ním pracovat opakovaně a všechny tipy můžeš ihned zavést do praxe
  • jasné kroky, už žádné nahodilé akce

Je to jako kdybys za pár stovek najala mentora, který ti svítí na cestu.

Snadno identifikuješ místa, kde se ti ztrácí zákazníci a opravíš je.

Možná máš ještě otázky, pojďme si je ujasnit...

  • CO KDYŽ JSEM TEPRVE ZAČALA PODNIKAT?
    Skvělé! Právě proto je nejlepší chytit vše od začátku správně. Tento průvodce ti pomůže postavit pevné základy.
  • NEJSEM TECHNICKÝ TYP, ZVLÁDNU TO?
    Naprosto v pohodě! (Já taky nejsem.) Průvodce je psaný jazykem, kterému porozumíš. Žádné složité procesy ani nudné prezentace – prostě lidsky a prakticky. A pokud se objeví něco, co neumíš, snadno budeš vědět, jak to delegovat asistentce.
  • CO KDYŽ UŽ MÁM HOTOVÝ WEB I MAGNETY?
    Tak si jen zkontroluješ, jestli v nich nemáš díry, kudy unikají zákazníci. A doladíš detaily, které rozhodují, zda zákazník nakoupí nebo odejde.
  • KOLIK ČASU MI TO ZABERE?
    Přečíst si to můžeš za hodinu. Ale bude lepší dělat rovnou ty kroky. A pak to závisí na tom, kolik děravých míst objevíš. Postup ale bude cílený, ne nahodilý.

I malé kroky mají velký dopad.

Tak přestaň plýtvat energií a začni mít výsledky po jakých toužíš - rozhodnutí je na tobě.

Díry ve svém podnikání můžeš odhalit hned.

Zkontroluj prosím správnost svého e-mailu, abych ti mohla doručit průvodce Odhal díry ve svém podnikání.

Do mých kurzů již vstoupilo 0 lidí

Kdo jsem já?

Jmenuji se Klára Stará, jsem online podnikatelka, máma čtyř dětí, lektorka vědomého rodičovství a autorka EVT metody.

Online podnikám od roku 2020 a živí mě online produkty, které prodávám na automatizované prodejní funnely

Jsem skvělý stratég, vyzkoušela jsem mnoho různých typů cest zákazníka a tak vím, jakým chybám se vyhnout, do čeho se vyplatí investovat (čas, energii i peníze) a do čeho naopak ne.

Umím hledat cesty a řešení i tam, kde je ostatní nevidí. A vidím, kudy jiným podnikatelům odpadají zákazníci kvůli zbytečným chybám.

Vnáším jednoduchost, klid i nadhled do života, do rodičovství i do podnikání.

Nemusí to být dokonalé, aby to fungovalo.

Zároveň - když už investuješ tolik energie a času do svého podnikání, pojď odhalit a zalepit díry, kterými tvoji zákazníci mizí zbytečně.