Jak na úspěšné cesty zákazníka
a ziskové automatizované funnely
Od prvního seznámení s potenciálním klientem k opakovaným nákupům nadšeného zákazníka
Přihlas se zdarma na webinář, který proběhne živě 15.září 2025 v 9 hodin
záznam vysílání bude k dispozici
Co se na webináři dozvíš?
- Jaký je rozdíl mezi funnelem a cestou zákazníka? O co se jedná?
- Jak přemýšlet o cestách zákazníka tak, aby fungovaly a neinvestovala jsi čas do jejich tvorby zbytečně.
- Jdou využít cesty zákazníka pro každé podnikání?
- V jaké fázi podnikání se vyplatí? A kolik produktů je k němu potřeba?
- Je vhodný pro všechny lektory, terapeuty, kouče, mentory, průvodce, poradce, prodejce?
- Jaké typy prodejních cest můžeme použít? A jdou kombinovat? Může být jen jedna?
- Jak vybrat ten pravý formát pro své téma?
- Jsou jenom placené - přes reklamu nebo se dají používat i organicky?
- Jaké nástroje potřebujeme k tvorbě cest zákazníka?
Chytni si své místo hned
odkládat funnel = odkládat peníze
JDE TO I JEDNODUŠE
Prosím zkontroluj si správnost svého e-mailu, abych Ti mohla poslat přístup k webináři.

Kdo jsem já?
Jmenuji se Klára Stará, jsem online podnikatelka, máma čtyř dětí, lektorka vědomého rodičovství a autorka EVT metody.
Online podnikám od roku 2020 a živí mě právě automatizované prodejní funnely. Kampaně mi moc nejdou, ty učit nebudu 🙂
Jsem skvělý stratég, vyzkoušela jsem mnoho různých typů cest zákazníka a tak vím, jakým chybám se vyhnout, do čeho se vyplatí investovat (čas, energii i peníze) a do čeho naopak ne.
Umím hledat cesty a řešení i tam, kde je ostatní nevidí.
Vnáším jednoduchost, klid i nadhled do života, do rodičovství i do podnikání.
Podnikat jsi začala pravděpodobně kvůli svobodě času a peněz. Jestli ji necítíš, je čas prohlédnout si tvé cesty zákazníka.
Nedělej to složitě. A pamatuj - nemusí to být dokonalé, aby to fungovalo.