Jak na úspěšné cesty zákazníka
a ziskové automatizované funnely
Od prvního seznámení s potenciálním klientem k opakovaným nákupům nadšeného zákazníka
Poslechni si záznam webináře, ve kterém jsem nešetřila praktickými a užitečnými informacemi.
Co se na webináři dozvíš?
- Jaký je rozdíl mezi funnelem a cestou zákazníka? O co se jedná?
- Jak přemýšlet o cestách zákazníka tak, aby fungovaly a neinvestovala jsi čas do jejich tvorby zbytečně.
- Jdou využít cesty zákazníka pro každé podnikání?
- V jaké fázi podnikání se vyplatí? A kolik produktů je k němu potřeba?
- Je vhodný pro všechny lektory, terapeuty, kouče, mentory, průvodce, poradce, prodejce?
- Jaké typy prodejních cest můžeme použít? A jdou kombinovat? Může být jen jedna?
- Jak vybrat ten pravý formát pro své téma?
- Jsou jenom placené - přes reklamu nebo se dají používat i organicky?
- Jaké nástroje potřebujeme k tvorbě cest zákazníka?
Pro jaký byznys se hodí mít cestu zákazníka?
PRO KAŽDÝ BYZNYS se hodí mít jasnou a strategicky připravenou cestu zákazníka.
I když jdeš na náměstí kolem výlohy obchodů, jdeš po cestě zákazníka. Každý obchod je poskládaný tak, aby podpořil tvůj nákup - proto jsou ostatně bonbony a žvýkačky až u pokladny 🙂 Pravděpodobně nejdeš do obchodu jen pro žvejky. Jdeš nakoupit, stojíš ve frontě u kasy a řekneš si “á, žvejky, vezmu si”.
Od vstupu až k pokladně je obchod strategicky připravený tak, abys jen šla a skládala věci do košíku. Pro základní potraviny ti stačí hlavní okruh kolem, pro to ostatní máš cestičky mezi regály.
Nemusíš mít mapu, nemusíš překračovat překážky,
je tam jenom jeden vchod a jeden východ.
To stejné platí pro lektory, terapeuty, kouče, mentory, průvodce, finanční poradce, MLM prodejce, tvůrce online kurzů, pro prodejce fyzických produktů, handmade tvořilky,... doplň cokoliv.
Když se mě i tak zeptáš "A opravdu se hodí mít cestu zákazníka i pro moje téma/ produkt/ službu?"
Moje odpověď bude ANO, i tobě se hodí mít cestu zákazníka.
× Pozor, šedá zóna ×
Proč ti nedoporučím nechat si stavět funnel na klíč?
Je to lákavé, nechat si postavit funnel na míru od jiného experta. Ale už mockrát jsem viděla, jak podnikatel/ka zaplatila 100-150 000 kč za něco, co ani trochu nefungovalo. Plakala nad vyhozenými penězi.
Technicky bylo všechno správně. Ale vysypat šuplík "tohle všechno mám a něco mi z toho poskládej", to prostě nefunguje.
A některým expertům to nevadí, přijmou zakázku, dostanou zaplaceno, poskládají, jak jsi chtěla. Zodpovědnost zůstává u objednavatele, nikdo nezaručí výsledky.
Vždycky se to dá hodit na "trh o to nejeví zájem" nebo "za to může blbě nastavená reklama".
Jestli chceš investovat, tak radši do něčeho jiného.
Co můžeme podniknout, abys i ty konečně měla svůj funkční a ziskový funnel?
Jak můžeme vylepšit tvé cesty zákazníka?
Vyber si formát naší spolupráce podle své vlastní pokročilosti a podle toho, co ti nejvíc vyhovuje
Jaké je spolupracovat se mnou?
Už dva roky toužím po tom, mít svůj funnel, ale vnímal jsem to jako něco hodně složitého. Pak jsem měl konzultaci s Klárou Starou, během které mi došlo, že to tak být nemusí. Klára mi ukázala jednoduchý a funkční způsob jak nad funnely přemýšlí ona. Sdílela se mnou svoje cenné zkušenosti a způsob který ji dlouhodobě funguje. Najednou jsem uviděl možnost jak rozjet svůj vlastní funnel během velice krátké doby s minimem dalších nákladů a zároveň jsem dostal tipy čeho se vyvarovat, abych neutrácel zbytečně za reklamu. Kláru doporučuji všem, kteří hledají informace, jak se tímto směrem posunout ve svém on-line businessu.
Klári, každá konzultace s tebou mě nesmírně posune. Máš mimořádný dar zjednodušit a dát systém do podnikání i mateřství a mě to vyhovuje. Nevím jak to dát do slov, ale každá konzultace s tebou se proměňuje ve zlepšení a rychlý výsledek.
Měla jsem konzultaci s Klárou ohledně zákaznické cesty a byla pro mě velmi přínosná. Klára mi dala konkrétní rady, první kroky i praktické tipy. Nabídla mi cenný pohled zvenčí přímo na můj web, služby i produkty. Pomohla mi ujasnit si cestu zákazníka, ve které jsem se dlouho motala. Díky konzultaci se cítím jistější, vím, co je potřeba upravit, a mám chuť vše posunout dál. Věřím, že díky změnám bude zákaznická cesta pro mou cílovku srozumitelnější a efektivnější – a já si tak ušetřím spoustu práce.
Za Klárkou jsem přišla kvůli brainstormingu nad tématem mého prvního online kurzu. Věděla jsem z předchozích zkušeností, že se na to podívá s otevřenou myslí, upřímností a bez omezujících přesvědčení. Bylo až hmatatelně poznat, kolik zkušeností s podnikáním už má, jak jsou pro ni věci, se kterými se já seznamuji a učím, naprosto samozřejmé. Nejvíc mi to pomohlo v tom, udržet reálný pohled na věc - zůstat nohama na zemi a zároveň být s hlavou v oblacích, kdy si můžu dovolit opravdu cokoliv, když budu chtít... Konzultace s Klárkou bych doporučila těm, kteří potřebují nakopnout v podnikání, cítí se zahlceni vlastními myšlenkami a dostali se do bodu, kde neví, jak se posunout dál... Klárka se umí zorientovat v tom, co člověk říká, navnímat ho jako celek a dát mu zpětnou vazbu tak, aby se v sobě našel. Na začátku mi konzultace neskutečně pomohly a jsem za ně velmi vděčná.
Jaká je recyklace obsahu s Klárou? Jsem chaotik, nemám systém a proto pro mě bylo obtížné uchopit recyklaci systematicky a přehledně. Klára mi dala celou řadu tipů, jak na to jít jednoduše a přehledně bez stahování dalších aplikací a hlavně se u toho netrápit a pojmout to přirozeně a s lehkostí. Dozvěděla jsem se, co funguje a nefunguje a co si můžu dovolit. Vlastně hned ze začátku rozhovoru mi díky Kláře přišlo uvědomění, že si můžu dovolit cokoliv. Kromě recyklace jsme zabrousily i do dalších podnikatelkých témat, za což jsem byla též ráda a dostala jsem hned několik tipů, jak vylepšit svou prezentaci na sítích. Byl to příjemný a přátelský rozhovor, žádná kritika, ale spousta doporučení založených na osobní zkušenosti s konkrétními tipy. A co bylo super, že celý rozhovor Klára nahrála, takže jsem si během našeho povídání nemusela dělat poznámky a nepřipadala si jako ve škole 😊 Recyklaci s Klárou můžu doporučit všem (nejen začínajícím) online podnikatelkám, které přestávají zvládat svůj chaos a chtějí si usnadnit práci s texty.
Ahoj Kláro, chtěla bych ti moc poděkovat za sdílení a podporu během mé kampaně. Moc mi to pomohlo. Nakonec přišlo kašičky se mnou vařit přes 1500 žen a bylo to skvělý. I prodeje se povedly. Takže jsem moc ráda. A chci ti říct, že si opravdu moc vážím tvé pomoci a podpory. ❤️ Jsem vděčná, že i když sedím u počítače každý den sama, tak v tom on-linu sama nejsem, že mám možnost se obrátit na ženy, které mě nenechají ve štychu. Vážím si toho moc.

Kdo jsem já?
Jmenuji se Klára Stará, jsem online podnikatelka, máma čtyř dětí, lektorka vědomého rodičovství a autorka EVT metody.
Online podnikám od roku 2020 a živí mě právě automatizované prodejní funnely. Kampaně mi moc nejdou, ty učit nebudu 🙂
Jsem skvělý stratég, vyzkoušela jsem mnoho různých typů cest zákazníka a tak vím, jakým chybám se vyhnout, do čeho se vyplatí investovat (čas, energii i peníze) a do čeho naopak ne.
Umím hledat cesty a řešení i tam, kde je ostatní nevidí.
Vnáším jednoduchost, klid i nadhled do života, do rodičovství i do podnikání.
Podnikat jsi začala pravděpodobně kvůli svobodě času a peněz. Jestli ji necítíš, je čas prohlédnout si tvé cesty zákazníka.
Nemusí to být složité, ale musí to být funkční.
Než se pustíš do funnelů, můžeš zatím:
Odhalit díry ve svém podnikání
A získat 30 praktických tipů, jak najít a spravit místa, kudy mizí tvoji zákazníci dřív, než nakoupí.





