Postav si svůj první funnel

krok za krokem bez zbytečných omylů

Co je k tomu potřeba? Odkud začít? Jak to udělat, aby to fungovalo?

Já jsem začala metodou pokus-omyl

Když jsem začala s online podnikáním v prosinci 2020, měla jsem naivní představu, že když vytvořím skvělý kurz, bude se prodávat sám. Neprodával se.

Netušila jsem nic o magnetech, marketingu, podnikání, strategiích, mindsetu... Uměla jsem jenom skvěle dělat svoji práci - za 8 let mi prošlo mými kurzy živě téměř 3 000 rodičů s miminky a batolaty.

To je nevýhoda online podnikání - musíme nejen skvěle umět vlastní profesi, ale abychom uspěly, musíme se naučit i marketing, prodej a strategie.

A tak jsem se začala učit. Jak psát texty na web s Lucií Koubek, prodávat jako hvězda s Ingrid Dach, jak na prodejní texty, funnely a strategie s Pavlem Říhou, mindset a energii jsem ladila s Lucií Harnošovou. A mnohé další programy od různých mentorů dohromady za stovky tisíc korun. Dohromady to skvěle zapadlo.

Desítky hodin studia po nocích se vyplatilo. Vždycky jsem totiž šla rovnou i do praxe. Trochu jsem si to upravila podle sebe a své cílové skupiny. A občas udělala i něco, co nedoporučoval nikdo z nich a mně to stejně zafungovalo. Strategie jsou možnosti, ne dogma. Ale je dobré je znát.

Všichni tehdy říkali "nejdřív se nauč kampaně". Buduj komunitu a svou značku. Buď vidět konzistentně a pravidelně. Prodeje budou postupně stoupat.

Neměla jsem čas, abych se denně věnovala sítím a budovala komunitu

Neměla jsem s malými dětmi čas a prostor, abych budovala značku a byla aktivní na různých kanálech. Ani kdybych tomu dala prioritu.

Vybrala jsem cestu nejmenšího osobního zapojení - automatizované funnely.

Svůj první funnel jsem spustila v červnu 2021. Už od července mi stabilně přinášel zisk více než 100 000 Kč měsíčně. Nemusela jsem trávit čas na sítích, dělala jsem jen to nejnutnější.

Chodily mi pravidelné peníze o kterých se mi na mateřské ani nesnilo. Rostla moje komunita, přibývali sledující. Kurzy byly (a jsou) bez mé osobní podpory. A já jsem se dál mohla věnovat svým tehdy ještě dost malinkým dětem.

Když máš stabilní příjem, můžeš si hrát a prodávat bez tlaku

Jak děti rostly a mně přibýval čas pro práci i pro sebe, začala jsem si s funnely hrát a experimentovat. Přidávala jsem další, měnila formáty, strategie.

Postupně jsem ladila své portfolio produktů, vylepšovala nabídky, prodejní stránky, e-maily, cesty zákazníka. Protože funnel není něco, co jednou uděláš a do smrti to bude frčet (i když by to byla pecka). Mění se trh, měníš se ty, mění se tvé klientky. A to je v pořádku.

Takže ne, neživí mě 5 let jeden stejný funnel. Ale pořád prodávám stejný kurz, jen různými cestami. A stále tvoří můj hlavní a stabilní měsíční příjem.

Klidně můžeš svůj funnel jednou udělat a rok-dva-pět, ti může přinášet peníze. Mezitím si vytvoříš další cestu zákazníka. A další. A pak ještě jednu.

A tvé prodeje rostou, ty máš svůj předvídatelný stabilní příjem a sama si určíš, kolik času budeš věnovat práci.

Tvůj příjem nemusí stát jenom na tvém času

Nemusíš trávit denně hodiny na sítích, abys oslovila správné zákazníky. Nemusíš psát pořád dokola to samé, aby lidi věděli, co děláš. (Ale můžeš to tím podpořit.)

A nemusíš ani platit tisíce za skvělé mentory, aby ses to naučila.

Protože já se s tebou podělím o všechno, co jsem se během pěti let s funnely naučila. O konkrétní zkušenosti s různými cestami zákazníka. Skrze magnety zdarma, placené magnety a vstupními produkty, zkušenosti s přímým prodejem.

Naučím tě poskládat si svůj ideální marketingový mix a vytvořit si skvělý prodejní ekosystém.

Co kdybys už za měsíc mohla vydělávat svým funnelem?

Dala bys tomu prioritu teď?

Připravila jsem pro tebe

PDF Průvodce cestami zákazníka

Super tahák pro vytvoření tvého prvního ziskového funnelu - od prvního kroku zákazníka po ten poslední

Nejdřív je potřeba se zorientovat a udělat si v tom jasno

Získáš jednoduchý návod

  • Jak vybrat správný produkt
    a kudy do něj zákazníka přivést nejjednodušší cestou a jak ho dovést až k nákupu
  • Jak vytvořit optimální portfolio produktů
    jednoduchá mapa tvého prodejního systému - odteď už žádné náhodné kroky vedle
  • Jaký formát zvolit
    aby to bylo v souladu s tebou i tvojí cílovou skupinou
  • Co je k funnelu potřeba
    od automatizace přivádění nových zákazníků po doručení produktu a opakovanému nákupu
  • Jak na nic nezapomenout: checklisty
    můžeš postupně odškrtávat, co máš připravené a jasně vidíš, jaké jsou navazující kroky
  • Pod pokličkou
    konkrétní praktické příklady z mé praxe včetně čísel, sdílení co se povedlo a co ne
  • K použití opakovaně
    Průvodce si stáhneš a je tvůj. A kdybych ho v budoucnu vylepšovala, pošlu ti aktuální verzi.

Není totiž jedna jediná funkční cesta zákazníka. Pro každý produkt může být trochu jiná. Potřebujeme najít tu pravou pro tebe. 

Bude to organická cesta zákazníka nebo automatizovaný funnel přes reklamu? Placená nebo zdarma? Jednoduchý dvoukrokový funnel nebo pokročilá cesta zákazníka?

Ukážu ti možné strategie jak na funnely přemýšlet a jak je skládat, aby dávaly smysl - tobě i zákazníkovi. Co nejjednodušeji.

"Tak kolik to dělá?"

Průvodce si cením na 690 Kč

Mě tyhle zkušenosti stály na různých programech a mentoringu bezmála půl milionu, takže výrazně ušetříš

A taky mi právě tyto zkušenosti VYDĚLALY zatím 6 100 000 KČ.

Máš ještě otázky?

  • ZA JAK DLOUHO SE DÁ VYTVOŘIT FUNNEL?
    Záleží, v jaké fázi je tvé podnikání. Pokud už máš fakturační systém a e-mailingový nástroj napojený na svůj web, máš hotový produkt, který chceš funnelem nabízet a k němu i prodejní stránku, tak to může být klidně za týden. A pokud nic z toho nemáš, jde to za měsíc-dva, podle toho, jakou tomu dáš prioritu.
  • MŮŽE FUNNEL FUNGOVAT I JEN S JEDNÍM PRODUKTEM?
    Ano, může. Ale i to má svoje specifika a ráda ti ukážu, jak na to. A není na škodu připravit i více cest zákazníka do jednoho produktu.
  • JDE TO BEZ AUTOMATIZOVANÝCH NÁSTROJŮ?
    Ne, automatizovaný funnel nemůže fungovat bez automatizačních nástrojů. A nebude fungovat ani bez webu (nebo aspoň bez zvací či prodejní stránky). ALE i v případě, že nechceš automatizovat, ti tento průvodce pomůže připravit cestu zákazníka.
  • PROČ BYCH MĚLA FUNNEL CHTÍT?
    Protože právě teď možná máš klienty nachystané k nákupu a jim se nechce čekat, až zase otevřeš svůj program. A nechtějí spoléhat na to, že se jim bude hodit tebou vybraný termín. Nebo máš v databázi klienty, kteří od tebe teď nemají co koupit. A taky protože chceš mít stabilní příjem i bez svého osobního zapojení.

A nevadí, jestli neumíš kampaně. Naučíš se funnely.

Do mých kurzů již vstoupilo 0 lidí

Kdo jsem já?

Jmenuji se Klára Stará, jsem online podnikatelka, máma čtyř dětí, lektorka vědomého rodičovství a autorka EVT metody.

Online podnikám od roku 2020 a živí mě právě automatizované prodejní funnely. Kampaně mi moc nejdou, ty učit nebudu 🙂

Jsem skvělý stratég, vyzkoušela jsem mnoho různých typů cest zákazníka a tak vím, jakým chybám se vyhnout, do čeho se vyplatí investovat (čas, energii i peníze) a do čeho naopak ne.

Umím hledat cesty a řešení i tam, kde je ostatní nevidí. 

Vnáším jednoduchost, klid i nadhled do života, do rodičovství i do podnikání.

Podnikat jsi začala pravděpodobně kvůli svobodě času a peněz. Jestli ji necítíš, je čas prohlédnout si tvé cesty zákazníka.

Nedělej to složitě. A pamatuj - nemusí to být dokonalé, aby to fungovalo.

Nenechávej peníze ležet na stole, postav funnel a nech je proudit k sobě

Průvodce ti pošlu hned po zaplacení

Od teď budeš mít jasno ve svých cestách zákazníka, jak o nich přemýšlet a jak je tvořit, aby dávaly smysl a fungovaly.